Плацельшчыкам

Як здзейсніць плацёж у інтэрнэт-краме з дапамогай WEBPAY?

Як здзейсніць плацёж на плацежным рэсурсе E-PAY (www.e-pay.by)?

Інфармацыя па частых памылках пры аплаце

  1. Памылка W155, W160, W223, W345. Такія памылкі азначаюць, што з боку банка-эмітэнта прысутнічаюць абмежаванні па здзяйсненні плацяжоў у сетцы Інтэрнэт па карце. Вам варта звярнуцца ў банк-эмітэнт (банк, які выпусціў карту).
  2. Памылка W094. Азначае, што банк-эмітэнт заблакаваў Вашу карту для разлікаў у сетцы Інтэрнэт. Вам варта звярнуцца ў банк-эмітэнт (банк, які выпусціў карту).
  3. Памылка W058. Азначае, што здзяйсненне плацяжу ў сетцы Інтэрнэт забаронена для ўладальніка. Пры ўзнікненні такой памылкі рэкамендуем Вам звярнуцца ў банк-эмітэнт (банк, які выпусціў картку) і ўдакладніць інфармацыю пра магчымасць здзяйснення плацяжоў па карце ў сетцы Інтэрнэт.
  4. Памылка W055. Памылка можа азначаць, што тэрмін дзеяння карты мінуў або Вы няправільна ўводзіце тэрмін дзеяння карты. У выпадку, калі тэрмін дзеяння карты скончыўся, Вам трэба звярнуцца ў банк-эмітэнт (банк, які выпусціў карту).
  5. Памылка W052. Азначае, што на банкаўскай карце недастаткова грашовых сродкаў для правядзення аплаты.
  6. Памылка W006. Пры ўзнікненні такой памылкі рэкамендуем Вам звярнуцца ў банк-эмітэнт (банк, які выпусціў картку) і ўдакладніць інфармацыю пра магчымасць здзяйснення плацяжоў па карце ў сетцы Інтэрнэт.

Адказы на частыя пытанні вы можаце знайсці тут.

Калі ў вас узніклі пытанні пры здзяйсненні плацяжоў ці па працы сістэмы WEBPAY, спецыялісты Службы падтрымкі дапамогуць Вам. Звяжыцеся з намі:

support@webpay.by

Служба падтрымкі плацежнага рэсурсу E-PAY:

contact@e-pay.by