Пытанні / Адказы

Інтэрнэт-крамам/сайтам, якія падключаюцца, пра інтэрнэт-эквайрынг

Азнаёміцца з этапамі падключэння інтэрнэт-эквайрынгу вы можаце тут.

Пасля таго як мы атрымалі вашу заяўку, менеджар звяжацца з вамі на працягу працоўнага дня па кантактных даных, пазначаных у заяўцы. Калі з вамі не звязаліся па сканчэнні гэтага часу, патэлефануеце нам па нумары + 375 17 269 04 30 або напішыце на sales@webpay.by

Больш падрабязна пра тарыфы, якія ўжываюцца пры падключэнні інтэрнэт-эквайрынгу, Вы можаце даведацца тут.

Пры падключэнні інтэрнэт-эквайрынгу сайт (інтэрнэт-крама) павінен адпавядаць вызначаным патрабаванням, якія ўсталёўваюцца дзеючым заканадаўствам, патрабаваннямі міжнародных плацежных сістэм і банкаў-эквайераў. Азнаёміцца з патрабаваннямі Вы можаце тут.

Адкрываць разліковыя рахункі ў беларускіх рублях у банках-партнёрах WEBPAY не патрабуецца. Толькі пры супрацоўніцтве з ААТ «БПС-Ашчадбанк» неабходна мець разліковы рахунак у гэтым банку. Для «Прыорбанк» ААТ і ААТ «Белаграпрамбанк» не мае значэння, у якім беларускім банку адкрыты разліковы рахунак.

Вы можаце выстаўляць рахункі для кліентаў праз асабісты кабінет WEBPAY, пры гэтым ніякіх дадатковых тэхнічных наладак праводзіць на сайце не трэба. Калі вы плануеце прымаць аплату непасрэдна на сайце, то вам спатрэбіцца наладзіць модуль (напрыклад, па тыпу «кошык») у адпаведнасці з тэхнічнай дакументацыяй WEBPAY.

Пры падключэнні ад вас залежыць тэрмін тэставання сістэмы WEBPAY, а таксама тэрмін падрыхтоўкі пакета дакументаў і прывядзення сайта ў адпаведнасць з патрабаваннямі. Калі ўсё гатова для падлучэння, мы перадаем дакументы ў банк. На сённяшні дзень банк разглядае дакументы на працягу 3-4 тыдняў.

Сістэма забяспечвае прыём плацяжоў па банкаўскіх картках Visa, MasterCard і БелКарт, незалежна ад таго, у банку якой краіны свету карта была эмітаваная. Звяртаем увагу, што некаторыя банкі могуць ўсталяваць абмежаванне на выпушчаныя імі карткі для разліку ў сетцы інтэрнэт.

У адпаведнасці з дамовай інтэрнэт-эквайрынгу, банк бярэ на сябе абавязацельствы па залічэнні грашовых сродкаў на працягу 3-х банкаўскіх дзён.

Паспяховы плацёж можна адмяніць з асабістага кабінета. Пасля адмены плацяжу грашовыя сродкі залічваюцца на карту плацельшчыка. Азнаёміцца з правіламі здзяйснення адмен можна тут.

Інтэрнэт-крамам/сайтам, якія падлучаюцца, пра сістэму «Разлік» АРІП

Азнаёміцца з этапамі падлучэння да сістэмы «Разлік» АРІП вы можаце тут.

Пасля таго як мы атрымалі вашу заяўку, менеджар звяжацца з вамі на працягу працоўнага дня па кантактных даных, пазначаных у заяўцы. Калі з вамі не звязаліся па сканчэнні гэтага часу, патэлефануйце нам па нумары + 375 17 269 04 30 або напішыце на sales@webpay.by

Больш падрабязна пра тарыфы, якія ўжываюцца пры падключэнні да сістэмы «Разлік» АРІП, Вы можаце даведацца тут.

Вы можаце выстаўляць рахункі для кліентаў праз асабісты кабінет WEBPAY, пры гэтым ніякіх дадатковых тэхнічных наладак на сайце не патрабуецца. Калі вы плануеце прымаць аплату непасрэдна на сайце, то вам спатрэбіцца наладзіць модуль (напрыклад, па тыпу «кошык») у адпаведнасці з тэхнічнай дакументацыяй WEBPAY.

Пры падключэнні ад вас залежыць тэрмін тэставання сістэмы WEBPAY, а таксама тэрмін падрыхтоўкі пакета дакументаў і прывядзення сайта ў адпаведнасць з патрабаваннямі. Калі ўсё гатова для падлучэння, мы перадаем дакументы ў ААТ “Нябанкаўская крэдытна-фінансавая арганізацыя “АРІП”. На сённяшні дзень дакументы разглядаюцца на працягу 2-х тыдняў.

Грашовыя сродкі будуць залічвацца на разліковы рахунак вашай арганізацыі, адкрыты ў любым беларускім банку.

Даведацца інфармацыю пра тое, дзе можна здзейсніць плацёж з дапамогай сістэмы «Разлік» АРІП можна па спасылцы: http://raschet.by/platelshchikam/platelshchikam/

Плацельшчыкам

Рэч у тым, што аплаце камунальных плацяжоў пастаўшчыком паслуг з’яўляецца сістэма «Разлік» АРІП. Рэкамендуем Вам звярнуцца ў кантакт-цэнтр сістэмы «Разлік» АРІП па нумары тэлефона 141 альбо напісаць на электронны адрас erip@cbt.by і ўдакладніць інфармацыю па выстаўленых да аплаты даных.

Сістэма забяспечвае прыём плацяжоў па банкаўскіх картках Visa, MasterCard і БелКарт, на рэсурсе e-pay.by/plati.tut.by да аплаты прымаюцца банкаўскія карты, эмітаваныя банкамі Рэспублікі Беларусь і Расійскай Федэрацыі. Але некаторыя банкі могуць ўсталяваць абмежаванне на выпушчаныя імі карткі для разліку ў сетцы інтэрнэт. У дадзеным выпадку для атрымання поўнай інфармацыі аб магчымасці правядзення плацяжоў праз інтэрнэт па картцы варта звярнуцца ў службу падтрымкі Кліентаў Вашага банка па тэлефоне, пазначаным на адваротным баку Вашай карткі.

Адпраўку паведамленняў з кодам для пацверджання аплаты забяспечвае банк-эмітэнт (банк, які выпусціў карту). Таму калі Вы не атрымалі SMS, рэкамендуем звярнуцца ў банк-эмітэнт (тэлефон службы падтрымкі пазначаны на адваротным баку Вашай карткі), і ўдакладніць інфармацыю аб адпраўцы паведамленняў.

Вам неабходна пасля ўводу даных карткі і з’яўлення старонкі з інфармацыяй аб блакаванні сумы і поля для ўводу гэтай сумы патэлефанаваць у банк-эмітэнт карты, сказаць, што вы спрабуеце ажыццявіць аплату на беларускім рэсурсе, і ў цяперашні час на картцы павінна быць аўтарызаваная сума ў доларах ЗША да 4 USD. Пасля таго, як супрацоўнік банка назаве гэтую суму, вам неабходна яе ўвесці ў поле ўводу і завяршыць плацёж. Суму вы можаце ўводзіць як праз коску, так і праз кропку. Суму Вы павінны ўвесці не любую, а менавіта тую, якую заблакавала наша сістэма для праверкі і якую назаве Вам супрацоўнік банка (у доларах ЗША). Інфармацыя аб памеры заблакаванай сумы даступная толькі супрацоўнікам банка-эмітэнта, як і курс канвертацыі валюты вашай карты ў долары ЗША.

Сістэма WEBPAY не спаганяе камісіі пры ажыццяўленні плацяжу. Аднак звяртаем Вашу ўвагу на тое, што некаторыя банкі могуць ўсталёўваць камісію пры здзяйсненні плацяжу ў сетцы Інтэрнэт. Рэкамендуем Вам ўдакладніць гэтую інфармацыю ў службе падтрымкі Кліентаў Вашага банка па тэлефоне пазначаным на адваротным баку Вашай карткі.

Для адмены плацяжу неабходна звярнуцца да пастаўшчыка паслугі і ўдакладніць інфармацыю аб адмене. Або Вы можаце звярнуцца ў Кантакт-цэнтр сістэмы «Разлік» АРІП па нумары тэлефона: 141 альбо напісаць на электронны адрас erip@cbt.by і ўдакладніць інфармацыю па адмене плацяжу.

Атрыманае паведамленьне носіць інфармацыйны характар і паведамляе толькі пра тое, што ў сістэме WEBPAY вяртанне было праведзена паспяхова. Тэрмін залічэння грашовых сродкаў на картку залежыць ад банка-эмітэнта (банка, які выпусціў картку). Рэкамендуем удакладняць інфармацыю пра тэрміны залічэння грашовых сродкаў на карту ў банку-эмітэнце.

Распрацоўшчыкам

Актуальную дакументацыю можна спампаваць у раздзеле «Распрацоўшчыкам».

Доступ у тэставы асяродак накіроўваецца менеджарам на кантактны адрас электроннай пошты пасля таго, як арганізацыя, якая падключаецца да сісітэмы, пакіне заяўку на падключэнне тут.

На жаль у цяперашні час мы не маем гатовых модуляў. Калi ласка, звяжыцеся са службай падтрымкi WEBPAY, калі вам патрабуецца дапамога ў наладзе нашай сістэмы.

Праверце, калі ласка, які ідэнтыфікатар крамы (параметр wsb_storeid) у сістэме WEBPAY Вы выкарыстоўваеце. Звяртаем увагу, што ідэнтыфікатары крамы ў тэставым і рэальным асяродку адрозніваюцца.

Праверце, калі ласка, даныя, якія вы перадаеце ў POST-запыце. Звярніце ўвагу перш за ўсё на наяўнасць абавязковых палёў, карэктнасць спасылак, якія перадаюцца, а таксама сум (дапускаецца выкарыстанне толькі двух лічбаў пасля падзельніка, «.» ці «,»).

У тэставым асяродку дапускаецца ажыццяўленне плацяжоў толькі ў беларускіх рублях (код валюты BYN, 933) на суму ад 0.1 да 10 000 BYN.
У рэальным асяродку дазволеныя валюты плацяжоў, а таксама ліміты аперацый ўсталёўваюцца ў адпаведнасці з банкаўскай дамовай інтэрнэт-эквайрынгу.

Для таго, каб задаць URL для апавяшчэнняў ў асабістым кабінеце WEBPAY, неабходна напісаць ліст на адрас электроннай пошты support@webpay.by у вольнай форме з пазначэннем сайта, які падключаецца, ідэнтыфікатара крамы, тэставага або рэальнага асяродка, а таксама самога URL, які патрабуецца задаць. Спецыялісты Службы падтрымкі ўнясуць змены.

Для таго, каб задаць e-mail для апавяшчэнняў у асабістым кабінеце WEBPAY, неабходна напісаць ліст на адрас электроннай пошты support@webpay.by у вольнай форме з пазначэннем сайта, які падключаецца, ідэнтыфікатара крамы, тэставага або рэальнага асяродка, а таксама самога e-mail, які патрабуецца ўнесці. Спецыялісты Службы падтрымкі ўнясуць змены. У сістэме WEBPAY дапускаецца выкарыстанне некалькіх e-mail, на якія будуць адпраўляцца апавяшчэнні аб аплаце.

Пры правядзенні тэставага плацяжу нумар тэставай карты ўжо ўнесены, рэдагаваць яго не патрабуецца. Астатнія даныя можна ўносіць любыя.
Калі поле з нумарам карты даступна для рэдагавання, праверце параметр wsb_test, які перадаецца ў POST-запыце, у тэставым асяродку яго значэнне павінна быць роўным 1.

Пры падключэнні прыёму плацяжоў па картах Халва Нумар тэрмінала прысвойваецца для кожнага тэрміну растэрміноўкі індывідуальна і паказваецца ў банкаўскай дамове. Калі падлучаны толькі адзін тэрмін растэрміноўкі і выкарыстоўваецца, адпаведна, адзін тэрмінал, то перадаваць яго ў якасці параметру ў POST-запыце не патрабуецца. Калі падлучана некалькі тэрмінаў растэрміноўкі, то неабходна перадаваць нумар(-ы) тэрмінала (-аў), які адпавядае неабходнаму тыпу растэрміноўкі.

Не знайшлі адказу на сваё пытанне?

Звяжыцеся з менеджарамі кампаніі WEBPAY:

sales@webpay.by

або Службай падтрымкі WEBPAY: support@webpay.by

support@webpay.by